close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי שטיחים– אין צורך לקנות שטיח חדש

מערכת שורשכד אלול, תשעח04/09/2018

ניקוי שטיחים מקצועי יכול להיות רעיון טוב מאוד שיחזיר את השטיח לימיו הטובים, במחיר נח מאוד

תגיות:
השטיח שלכם לא נראה כפי שהוא נראה ביום הראשון בו רכשתם אותו, וייתכן שאתם גם מאוד לא אוהבים את הגוון שהוא קיבל, את התחושה ברגליים כשהולכים עליו יחפים ואולי אפילו את הריח הבוקע ממנו, אבל אם המסקנה שלכם היא שאתם צריכים לקנות שטיח חדש בגלל זה, יש סיכוי טוב מאוד שאתם טועים, ותוכלו לסיים את העניין בהוצאה קטנה הרבה יותר. ברובם המכריע של המקרים, שטיחים שלכאורה אבד עליהם הכלח הם פשוט שטיחים שלא זכו לטיפול טיפוח ופינוק כבר זמן רב, ועם ניקוי שטיחים מקצועי תוכלו להחזיר את השטיח שלכם כמעט אל יומו הראשון, ולכל היותר יומו השני בביתכם.

למה ניקוי שטיחים אם אפשר לקנות שטיח בזול?
רבים חושבים שאם כיום ניתן להשיג מגוון רחב של שטיחים מודרניים במחירים זולים ואטרקטיביים, אז למה בכלל להשקיע בשירות ניקוי שטיחים. צורת חשיבה דומה אפשר למצוא גם בתחום של ניקוי ספות לעומת רכישת סלון חדש באחת מחנויות הרהיטים הזולות בעיר. העניין הוא שייתכן מאוד שהשטיח שיש לכם כרגע בבית הוא שטיח מאוד איכותי ואולי אפילו נקשרתם אליו והוא הפך לחלק בלתי נפרד מהבית. כל מה שהוא צריך הוא לעבור תהליך ניקוי שטיחים מקצועי והוא כמו חדש, וזאת לא סיבה מספיק טובה להשליך אותו לפח ולהביא במקומו שטיח זול באיכות נמוכה שעבורו גם ניקוי מקצועי לא יוכל לעזור בעוד שנה שנתיים.

האם ניקוי מקצועי יכול לחדש גם את הצבע ולסלק את הריח הרע?
השאלה המטרידה אתכם ביותר היא כנראה לאן נעלמו הצבעים המקוריים והחיים של השטיח והאם אפשר להחזיר אותם. אתם לבטח גם מתעניינים בעניין הריח הרע שמפיק השטיח שלכם ומפזר לכל רחבי הבית. ובכן, מה שפוגע בצבעי השטיח שלכם הוא לכלוך, שכבות של לכלוך שומני ודביק שפשוט מסתירים את צבעי השטיח המקוריים. הריח הרע מגיע ממעמקי סיבי השטיח ונובעים משנים שלמות של הצטברות אדי שמן בישול, לכלוך שהכנסנו הבית מהרחוב, אבק, לחות ואפילו פיח שנכנס מן הרחוב. במסגרת שירות ניקוי מקצועי מבוצעת חדירה אל מעמקי השטיח לצורך חידוש כל חלקיו, מתחתית סיבי שיער השטיח ועד ראשם. באותה הזדמנות, תוכלו לבצע גם ניקוי ספות בסלון הבית, ולהבטיח שהסלון כולו מקבל מראה מחודש ורענן ושכל מקורות הריח הרע בבית מטופלים, כך שהבית יוכל לחזור להיות רענן וריחני גם לאורך שבועות שלמים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה